پایلوت

  • ۰
  • ۰

آشنایی با انواع میز تلوزیون

میز تلوزیون و ال سی دی زیبایی و جلوه ی خاصی به فضای خانه ی شما می بخشد. امروزه انواع مختلف میزهای تلوزیون در بازارها موجود می باشد که هر کدام به نوبه ی خود از ظرافت و زیبایی خاصی بهره مند هستند و جزء دکوراسیون منزل شما حساب می شوند. این میز های تلوزیون دارای سایز ها و جنس و رنگ های مختلفی می باشند.همچنین تنوع بالایی دارند که به دلیل همین تنوع انتخاب را دشوار خواهند کرد.

میز تلویزیون
میز تلویزیون

نکاتی که برای خرید میز تلوزیون باید به آنها دقت کنید شامل :

  • اگر بچه ی کوچک دارید بهتر است بجای استفاده از میز تلوزیون ، از وصل کردن تلوزیون به دیوار استفاده کنید این کار هم فضای کمتری را اشغال می کند و هم باعث می شود فرزندتان آسیبی به تلوزیون وارد نکند.از معایب این میزها این می باشد که نمی توان آنها را جا به جا کرد.همچنین برای زیر تلوزیون می توانید از شلف های آماده ی زیبا برای گذاشتن وسایل مربوطه استفاده نمائید.
  • با توجه به هزینه ای که برای خرید میز ال سی دی کنار گذاشته اید نوع و جنس میزتان را می توانید انتخاب کنید. معمولا میز تلوزیون های فلزی از چوبی ها ارزان تر هستند و چوبی ها شامل ام دی اف و نئوپان می شوند که نسبت به سایر چوب ها ارزانتر هستند. مثلا چوب های روسی نیز از قیمت مناسبی برخوردارند و محکم و مقاوم هستند.
  • ارتفاع میز ال سی دی اهمیت فراوانی دارد. به طور معمول ارتفاع 40 سانتی متری برای میز تلوزیون مناسب است زیرا در این حالت سر و گردن هنگام تماشای تلوزیون در حالت نرمال قرار خواهد گرفت. همچنین هر چقد سایز تلوزیون شما بزرگتر باشد ارتفاع میز نیز باید کوتاه تر باشد.

نوعی دیگر از میز ال سی دی به نام کلاسیک وجود دارد که از شیشه ، چوب ، فلز ، ام دی اف و یا ترکیبی از آنها ساخته شده است که این میزها را می توان طبق وسایل و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. معمولا میز های تلوزیون دیواری و ام دی اف بیشتر طرفدار دارند.همچنین میز تلوزیون های گلاس هم بسیار مدرن و شیک در بازارها آمده که هزینه ی بیشتری نسبت به سایر جنس ها و مدل ها دارد. علاوه بر مدل های نام برده انواع دیگری از میز تلوزیون وجود دارد که هر ساله مدل های جدیدتری نیز به آنها اضافه خواهد شد که با توجه به ظرافت و جنس آنها قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

میز تلویزیون
میز تلویزیون

هزینه ی خرید میز تلوزیون ارزان

شما بسته به بودجه و هزینه ای که در نظر دارید نیز می توانید میز تلوزیون خودتان  را خریداری کنید. اگر طراحی و شکل میز نیز باید متناسب با وسایل خانه باشد بی شک باید پول بیشتری برای آن کنار بگذارید. مثلا میز دو طبقه ی شیشه ای 70 هزار تومان است و میز ام دی اف با طول 160 سانتی متری و داشتن دو کشو 80 هزار تومان می باشد که البته این هزینه بستگی به قیمت هر فروشگاه هم دارد.امروزه میزهای بزرگی که کل فضا را می گیرند  و دارای کشو هستند نیز بیشتر مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. انتخاب میز بسته به فضای خانه و سلیقه ی هر شخص متفاوت می باشد. مثلا تلوزیون 50 اینچی میزی نیاز دارد که در مقابل وزن تلوزیون مقاومت داشته باشد و این میز و تلوزیون برای فضاهای زیر 70 متری مناسب نیست.همچنین شما عزیزان می توانید به سایت دیوار هم برای خرید میز تلوزیون مراجعه کنید مثلا در سایت دیوار قیمت میز مدرو با طول 180 سانتی متری و ارتفاع 40 سانتی متری 300 تومان می باشد.

خرید آنلاین میز تلویزیون از گروه جنرال

علاوه بر اینها می توانید به نمایشگاه های فروش مبلمان و سرویس خواب و انواع میز های ال سی دی و تلوزیون هم مراجعه کنید و از نمونه های متنوع این نمایشگاه ها هم دیدن کنید. لازم به ذکر است شما عزیزانی که فرصت دیدن اجناس و گشتن در فروشگاه های مختلف را ندارید و نیاز به میز تلوزیون دارید ، می توانید در منزل یا محل کارتان از طریق گوشی موبایل یا لپ تاپ از اجناس فروشگاه های اینترنتی در تمامی نقاط ایران دیدن کنید و هر کدام را که انتخاب کردید برای آگاهی از جنس و کیفیت و همچنین قیمت و نحوه ی ارسال می توانید با شماره تماس های آن فروشگاه تماس گرفته و از آنها بخواهید شما را در زمینه ی خرید میز تلوزیون مورد نظرتان یاری کنند. با خرید غیر حضوری علاوه بر حذف واسطه و کاهش هزینه ها در وقت و زمان هم صرفه جویی می کنید همچنین سفارشتان را درب محل مورد نظر تحویل بگیرید.

 

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • رضا هاشمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی